Vásárlási információk

  1. A vásárlás menete, szállítási és fizetési módok

A kosár használata

Ahhoz, hogy a megvásárolni kívánt terméket megrendelhesse vagy előrendelhesse, a kosárba kell tennie azt. Az adott termék címe mellett látható "Kosárba" feliratú gombra való kattintással a kiválasztott termék az Ön kosarába kerül. Ez nem kötelezi Önt vásárlásra, a kosarában lévő terméket a "Törlés a kosárból" gombra kattintva bármikor kiveheti kosarából. A kiválasztott termékek mindaddig a kosarában maradnak, amíg megvásárolja vagy törli őket. Kosarában tetszőleges számú terméket elhelyezhet, akár több darabot is ugyanabból a termékből, azonban legfeljebb 50 darab vásárolható ugyanazon termékből. A Kosár oldalon tekintheti meg a mennyiség módosítása után a fizetendő végösszeget.

A Kosár oldalon a Termékek felsorolása alatt mindig látja a kosárban lévő termékek összértékét, és a kedvezmény mértékét. (A szállítási költségre vonatkozó díjat az átvételi mód kiválasztása után adja hozzá a rendszer a vásárlás végösszegéhez.)

Ezt követően választhat, hogy folytatja a válogatást, és újabb termékeket helyez a kosarába, vagy megrendeli a már kiválasztott terméke(ke)t. A rendelés véglegesítéséhez kattintson a "Szállítási mód kiválasztása" gombra.

A Kosár funkciót webáruházunkba való belépés nélkül is használhatja, de ebben az esetben a kosár tartalma kiürül, amikor elhagyja az oldalt. Amennyiben Ön regisztrált Felhasználónk, és a vásárlói profilba történt belépés után teszi bele a kosárba a termékeket, azok addig ott maradnak, míg meg nem rendeli, vagy törli azokat.

Számlázási adatok és szállítási cím megadása

A Szállítási adatok oldalon megadhatja a számlázással és a kiszállítással kapcsolatos adatait. A kiszállítás zökkenőmentessége érdekében kérjük, a lehető legpontosabban adja meg ezeket az adatokat! Vásárolni csak a vásárlói profilba belépett, regisztrált Felhasználó tud. Amennyiben még nem regisztrált Felhasználónk, vagy nem lépett be, akkor az adatok megadása után adja meg e-mail címét és egy jelszót, és a megrendelés elküldésével egyidejűleg megtörténik a regisztráció, illetve a vásárlói profilba történő belépés.

Előreláthatólag a megrendelés elküldésétől számított 3-6 munkanapon belül teljesítjük a megrendelést (ez termékek várható szállítási határideje), azaz várhatóan ennyi időn belül kaphatja legkorábban készhez a megrendelt terméke(ke)t. Ha bármely oknál fogva a szállítás határideje ettől eltérő, értesítjük Önt, és dönthet arról, hogy a megrendelését törölteti, vagy elfogadja az új szállítási határidőt.

A szállítási és fizetési feltételek elfogadása után a "Tovább" gombra kattintva választhat a fizetési módok között.

Szállítási mód kiválasztása

A szállítási és számlázási adatok megadása után válassza ki az Önnek legmegfelelőbb átvételi módot.

A termékek szállítási határideje várhatóan 3-6 munkanap. Amint rendelését átadjuk a futárszolgálatnak, vagy személyesen átvehetővé válik, e-mailben értesítjük.

  • Személyes átvétel

Amennyiben rendelését már online bankkártyával kifizette lehetősége van csomagját - rendelési értéktől függetlenül - INGYEN személyesen átvenni.

Csomagját 5 munkanapig van lehetősége átvenni.

Az online megrendelt termékeket a megrendeléstől számított 3-6 munkanapon belül lehet átvenni, rendelése összekészítésekor e-mailben értesítjük Önt a csomag elérhetőségéről.A átvétel időpontját meghatározza, hogy raktáron lévő terméket rendelt vagy sem.

Az üzletben személyes vásárlásra vagy a rendelés módosításra is van lehetőség. Amennyiben módosítani szeretne rendelésén, úgy abban az esetben az adott helyen le kell adnia egy új rendelést. A korábbi rendelését sztornózzuk és módosítjuk a rendelés értékét. A helyszínen nem tudjuk a pénzt készpénzben visszatéríteni vagy azonnal visszautalni kizárólag a vásárlási feltételekben meghatározott módon kezeljük ezt az esetet.

Az üzlet elérhetősége:

Szimpátia Söröző/Victoria-Join

VI. Budapest, Andrássy út 79.

Telefon : +36-70/403 27 98

Nyitvatartás: K-SZ: 11:00 - 22:00, V: 11:00 - 17:00

Futárszolgálat:

A szállítási költség a termékek súlyától függetlenül Magyarország egész területén:

Bruttó 20000 Ft-ig 1490 Forint.

A termékeket a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. csomagszállító szolgáltatásával juttatjuk el otthonába, vagy akár munkahelyére. (Postai úton, postafiókcímre nem kérhető kézbesítés.)
A GLS Futárszolgálat kézbesítőjénél készpénzzel és bankkártyával is kifizetheti csomagját.
A GLS Futárszolgálat a csomag feladását követő munkanapon 8-20 óra között szállít az Ön által megadott címre, előtte e-mailben és sms-ben küld értesítést. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető. Kérjük, hogy az adatainál a telefonszámát is adja meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a GLS Futárszolgálat felvehesse Önnel a kapcsolatot. A GLS futárszolgálat által küldött kiszállítási értesítőt követő munkanapon a csomagazonosító szám segítségével Ön is érdeklődhet a csomag állapotáról a GLS Futárszolgálat Ügyfélszolgálatán. Az ügyfélszolgálat a 06 1 802 02 65 telefonszámon érhető el munkanapokon 7-20 óra között

  • Flex Delivery Service:

Rugalmas kézbesítés: a GLS értesíti a címzettet a csomagszállításról és több kézbesítési lehetőséget is kínál.

A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.

A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.

A FlexDeliveryService szolgáltatás szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is tartallmaz.

A FlexDeliveryService szolgáltatással a címzettek tevékenyen bekapcsolódhatnak a logisztikai folyamatba, ami nemcsak hozzájárul a sikeres kézbesítéshez, hanem jelentősen növeli az elégedettségi szintet is.

A feladó előnyei

  • Optimalizált B2C szállítás
  • Ügyfél elégedettség növelése
  • Csökken az ügyfélszolgálat feladata

A címzett előnyei

  • Értesítés a kiszállításról
  • Előre jelzett szállítási időablak
  • Kézbesítési lehetőségek kiválasztása regisztráció nélkül - egyszerűen és gyorsan online
  • Három kiszállítási kísérlet

Kézbesítési lehetőségek:

  • Kézbesítés egy másik munkanapon
  • Kézbesítés egy új címre
  • Kézbesítés munkaidő után 17.00 és 20.00 óra között (csak GLS depóvárosokban)
  • Kézbesítés egy GLS CsomagPontba
  • Kézbesítés egy GLS Automatába
  • Személyes átvétel GLS depóban
  • Az átvétel visszautasítása

A szállítási költség a termékek súlyától függetlenül Magyarország egész területén:

Bruttó 20000 Ft-ig 1490 Forint.

Rendelése összekészítésekor e-mailben értesítjük Önt, melyet követően egy SMS-ben is jelzi a GLS Pont szolgáltatója, amint csomagját átveheti. A csomag az értesítést követő 5 munkanapon keresztül érhető el az üzletek nyitva tartási ideje alatt, amely a hírlapüzletek esetén átlagosan hétfőtől-vasárnapig, 08:00 - 20:00- ig, míg a töltőállomások jelentős részénél a hét minden napján 00:00 - 24:00-ig tart.

A maximális érték csomagonként nem haladhatja meg a 500 000 Ft-ot a GLS ponton történő átvételnél.

Fizetés

Amennyiben megadta a szállítási adatokat és az átvétel módját, ezen az oldalon tudja kiválasztani a fizetési módot.

Intézmények és nagyobb értékű céges megrendelések esetében előzetes egyeztetés alapján átutalással történő fizetés is kérhető. Erre vonatkozó igényét kérjük, külön jelezze ügyfélszolgálatunknak.

Ha készpénzzel szeretne fizetni, válassza a "Készpénzzel átvételkor" lehetőséget. A GLS ponton történő átvétel esetén fizethet készpénzzel, vagy bankkártyával.

Amennyiben a megrendelt termékek árát és az esetleges szállítási költséget, illetve a GLS ponton történő átvétel díját azonnal szeretné kifizetni, válassza a bankkártyás fizetést. Bankkártyás fizetésnél az oldalon megjelenő online terminálon keresztül, a GP Webpay fizetési felületén keresztül fizethet. A bank felé vásárlói adatokat nem továbbítunk, és a banktól sem kapunk banki adatokat, kivéve a tranzakció sikerességéről szóló igazolást.

Rendeléséről elektronikus számlát küldünk e-mailben, mely bármikor kinyomtatható. Személyes átvétel esetén az Ön által megadott adatokkal kiállított számlát átvételkor kapja meg.
Bankkártyás fizetésnél a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeget számlájáról csak elektronikus számlánk kiküldése után vonja le bankja, mindig csak a számlán szereplő összeget.

A bankkártyás fizetés részletes információi:

...

A "Megvásárolom" gomb megnyomásával véglegessé válik megrendelése. A vásárlásáról hamarosan visszaigazoló e-mail érkezik a regisztrációja során megadott e-mail címre. Az e-mail tartalmazza a rendelés valamennyi részletét, beleértve a rendelésszámot és a várható szállítási határidőt is. Kérjük, a megrendelés teljesüléséig őrizze meg ezt az e-mailt!

A megrendeléseket a rendelkezésre álló készlet erejéig teljesítjük. A beérkezett rendeléseket azonnal feldolgozzuk, és Önt egy újabb e-mailben értesítjük a sikeres készletfoglalásról, valamint jelezzük, ha bizonyos termékek átmeneti készlethiány miatt nem szállíthatók. Ezeket a tételeket automatikusan töröljük megrendeléséből, és a ténylegesen megvalósult vásárlás összege kerül levonásra a bankkártyájáról..

Számla

Minden esetben elektronikus számlát küldünk a regisztrációban megadott e-mail címre. Az e-számla nem más, mint az ÁFA törvényben meghatározott tartalommal bíró számla, melyet elektronikus formában bocsátunk ki, és ami fokozott biztonságú elektronikus aláírással és időbélyeggel rendelkezik. Az elektronikus aláírás hitelesen igazolja a számla kiállítójának személyét, továbbá biztosítja az elektronikus számla hitelességét, tartalmának megváltoztathatatlanságát, időbélyeggel együtt eleget tesz a 2007. évi CXXVII. számú ÁFA törvény 175. §-ában foglalt követelményeknek. Mivel a törvény előírja, hogy az e-számlák csak eredeti elektronikus formában alkalmasak adóigazgatási azonosításra, kérjük őrizze meg e-számláit.

Az e-számlákat elektronikus úton továbbítjuk vevőink felé a rendeléskor megadott e-mail címre a rendeléstől számított 24 órán belül. Amennyiben ez idő alatt nem érkezik meg a számla, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz: info@victoria-join.hu

  1. Elállási jog gyakorlása

Ön a megvásárolt termék típusától függően, a megrendelés elküldését követően, legfeljebb a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási jogát határidőben gyakorolja, ha ezen határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát. Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az info@victoria-join.hu email címre, postai levélben (Tóth Viktória, 1039 Budapest, Víziorgona utca 4. 4. em. 40.)